Курс Unity3D
Після курсу Ви зможете:
- Працювати з основними елементами редактору Unity3D
- Самостійно створювати ігровий додаток і розміщувати його в маркеті
- Проходити співбесіди на Junior + Unity3d розробника
- Правильно структурувати архітектуру гри
Програма курсу:
1. Основи роботи з редактором
- Створення сцени
- Знайомство з Inspector
- Game View
- Scene View
- Імпортування зовнішніх асетів
- Менеджер Пакетів
2. Основи скриптування
- Code Style and Code Convention з прикладами
- Система керування версіями, Git
- MonoBehaviour, порядок виконання функцій у MonoBehaviour
- GameObject
- Transform
- Input
- Математична бібліотека
- Вектори
3. Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D
- Робота з жорстким диском
- JSON серіалізація/десеріалізція
- Дженерик контейнери — List і Dictionary
- Сопрограми (Coroutines)
- Розширення існуючих класів
- Camera
- SpriteRender
- SpriteMask
4. Unity User Interface (UI)
- Історія
- Canvas Холст
- Basic Layout
- Visual Components
- Interaction Components
- Animation Integration
- Auto Layout
- Rich Text
- EventSystem
5. Архітектура. Аудіо та система часток
- Архітектура. Ввідна
- Audio Listener, AudioSource, AudioClip
- Play and PlayOneShot
- Audio mixer та звукові ефекти
- Що таке частки? Налаштування системи часток — emission, lifetime, speed, color, etc
6. Анімація у 3D, Mecanim
- Огляд системи анімації у Unity
- Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
- Animator Controllers
- Transition
- Контроль анімації зі скрипту
- Animation event
- Blend Tree
- Процедурна анімація з DOTween
7. UI Advance
- Anchoring
- Layout
- ScrollView, Tab
- UI Event System: tap, gesture, swipe
- UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри
8. Фізика та навігація
- Огляд компонентів тримірної фізики
- Колайдери
- Rigidbody
- Joints
- Physics material
- Raycast
- Physics Layer
- NavMesh — принцип дії, способи застосування
- Запікання навігаційної сітки, створення агенту, налаштування off-mesh зв’язків, створення перепон
- Налаштування вартості шляху
- Взаємодія NavMesh та MechAnim
9. Усе про графічну складову ігор (частина 1)
- Unity Render Pipeline
- Джерело світла, матеріали
- Типи джерел світла, їхні налаштування – яскравість, тіні
- Запікання світла. Відображення — Cubemap, baked і realtime reflection probes
10. Усе про графічну складову ігор (частина 2)
- Стандартний шейдер — Albedo, Specular, NormalMap, etc.
- Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface та HLSL шейдери
- Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
- Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер-графом
11. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої
- Використання профайлера
- Оптимізація 2D
- Оптимізація 3D
- Використання пула об’єктів
- Рекомендації щодо коду
12. Мережева взаємодія
- Основи HTTP, TCP
- Класи та функції для роботи з HTTP у Unity
- Створення бібліотеки для роботи з мережею Unity
- Приклад мультиплеєрної гри на основі Photon Unity Network (PUN)
13. Збірка проекту на Андроїд. Додаткові можливості редактора
- Особливості збірки проекту на Android
- Scriptable Object
- AssetBundles
- Розширення редактора (Unity Window, Unity Editor)
14. Ігрові патерни проектування (частина 1)
- Що таке Патерн?
- Класифікація патернів
- Твірні патерни
- Структурні патерни
- Патерни поведінки
- Сімейство MV* патернів
15. Ігрові патерни проектування (частина 2)
- Огляд дипломних робіт
- Entity-Component-System (ECS)
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!