Курс Розробка для iOS Pro
Після курсу Ви зможете:
- Використовувати в роботі можливості платформи iOS
- Розуміти особливості, принципи, синтаксис мови Swift
- Розбиратися в документації до платформи
- Розуміти технічні особливості мови Swift
- Створювати прості програми для iPhone та/або iPad й завантажувати їх в App Storе
- Легко розбиратися в чужому коді
Програма курсу:
1. Загальні відомості і налаштування для розробки
- Вступ. Документація Apple
- Середовище розробки Xcode. Налаштування симуляторів пристроїв
- Створення проекту
2. Загальні прийоми ООП
- Шаблони проектування
- Узагальнення і параметризація
3. Вивчення мови Swift
- Основні відомості про мову. Синтаксис
- Оператори
- Рядки і символи
- Колекції
- Керуючі структури
4. ООП в Swift
- Властивості і методи
- Спадкування та інкапсуляція
- Життєвий цикл об’єктів
- Механізми управління пам’яттю
- Протоколи, розширення
5. Робота з ресурсами
- Рядки, локалізація
- Зображення
6. Робота з колекціями
- Набори (Set)
- Масиви (Array)
- Словники (Dictionary)
7. Потік
- Потоки Thread
- Черги Queues
- Бібліотека Grand Central Dispatch (GCD)
8. Детальна робота з графікою в Interface Builder
- Xib-файли
- Storyboard
9. Основи роботи з системою контролю версій
10. Контролери і переходи між ними (Segue)
11. Елементи стандартної бібліотеки Cocoa Touch
- Діалогові вікна UIAlertView
- Модальні меню UIActionSheets
- Навігація за допомогою UINavigationController, UITabBarController
12. Малювання та анімація
- Core Graphics та елементарні графічні примітиви
- Анімація
13. Відображення безлічі елементів
- Таблиця (UITableView)
- Довільна двовимірна колекція (UICollectionView)
14. Обробка призначеного для користувача введення
- Кнопки, поля, випадаюче меню
- Жести, натискання (3D Touch)
15. Адаптивна верстка інтерфейсів
- Адаптивна верстка за допомогою Autolayout
- Ручна верстка
16. Загальні налаштування програми і оптимізація
- Підключення та використання сторонніх бібліотек (Cocoapods)
- Аналіз споживання пам’яті
- Аналіз продуктивності
17. Практичне заняття. Підготовка фінального проекту
18. Побудова User-friendly застосунків
- Page-Based Application, Tabbed Application, Master-Detail Application, в яких випадках їх зручно використовувати
- Навігація по додатку
- Best practices
19. Application States. Multithreading and Concurrency
20. Збереження даних в iOS. Робота з Core Data і CloudKit
21. Networking
22. Xcode Tips and Tricks
- Робота Profile та аналітика перфомансу програми
- iOS Debugging
- Пошук і виправлення з constraint варнінгами
- Targets
- Підключення SwiftLint до проекту
23. Package Dependencies в iOS проектах. Робота з системою контролю версій
- Swift Package Manager
- CocoaPods
- Git
24. Патерни проектування. Clean Code
25. Робота з Gesture Recognizers
26. Інтеграція системних сервісів
- PhotoKit – завантаження фото/відео
- CallKit – телефонія та робота зі списком контактів
- MessageUI
27. GPS & Maps
- CoreLocation
- MapKit
- Google Maps
28. Push Notifications + Firebase Cloud Messaging for iOS
29. Інтеграція з різними Apple- та відкритими Web-сервісами
30. Архітектурні патерни в iOS проектах
31. UI & Unit Tests. Accessibility
32. Презентація та обговорення фінального проекту
33. iOS App Distribution
- AppStore Publishing Process
- TestFlight
- Використання third-party services)
34. Як скласти резюме і пройти співбесіду
- Структура резюме
- FAQ
- Як вести себе на співбесіді
- Основні помилки на співбесіді
- Урок англійської мови №1
- Урок англійської мови №2
- Урок пошуку роботи
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!