Курси розробки ігор на Unity 3D в Луцьку | ITEA LUTSK

Курс Unity3D

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
42 год. по 2-3 рази на тиждень

Після курсу Ви зможете:

  • Працювати з основними елементами редактору Unity3D
  • Самостійно створювати ігровий додаток і розміщувати його в маркеті
  • Проходити співбесіди на Junior + Unity3d розробника
  • Правильно структурувати архітектуру гри

Програма курсу:

1. Основи роботи з редактором

  • Створення сцени
  • Знайомство з Inspector
  • Game View
  • Scene View
  • Імпортування зовнішніх асетів
  • Менеджер Пакетів

2. Основи скриптування

  • Code Style and Code Convention з прикладами
  • Система керування версіями, Git
  • MonoBehaviour, порядок виконання функцій у MonoBehaviour
  • GameObject
  • Transform
  • Input
  • Математична бібліотека
  • Вектори

3. Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D

  • Робота з жорстким диском
  • JSON серіалізація/десеріалізція
  • Дженерик контейнери — List і Dictionary
  • Сопрограми (Coroutines)
  • Розширення існуючих класів
  • Camera
  • SpriteRender
  • SpriteMask

4. Unity User Interface (UI)

  • Історія
  • Canvas Холст
  • Basic Layout
  • Visual Components
  • Interaction Components
  • Animation Integration
  • Auto Layout
  • Rich Text
  • EventSystem

5. Архітектура. Аудіо та система часток

  • Архітектура. Ввідна
  • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
  • Play and PlayOneShot
  • Audio mixer та звукові ефекти
  • Що таке частки? Налаштування системи часток — emission, lifetime, speed, color, etc

6. Анімація у 3D, Mecanim

  • Огляд системи анімації у Unity
  • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
  • Animator Controllers
  • Transition
  • Контроль анімації зі скрипту
  • Animation event
  • Blend Tree
  • Процедурна анімація з DOTween

7. UI Advance

  • Anchoring
  • Layout
  • ScrollView, Tab
  • UI Event System: tap, gesture, swipe
  • UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри

8. Фізика та навігація

  • Огляд компонентів тримірної фізики
  • Колайдери
  • Rigidbody
  • Joints
  • Physics material
  • Raycast
  • Physics Layer
  • NavMesh — принцип дії, способи застосування
  • Запікання навігаційної сітки, створення агенту, налаштування off-mesh зв’язків, створення перепон
  • Налаштування вартості шляху
  • Взаємодія NavMesh та MechAnim

9. Усе про графічну складову ігор (частина 1)

  • Unity Render Pipeline
  • Джерело світла, матеріали
  • Типи джерел світла, їхні налаштування – яскравість, тіні
  • Запікання світла. Відображення — Cubemap, baked і realtime reflection probes

10. Усе про графічну складову ігор (частина 2)

  • Стандартний шейдер — Albedo, Specular, NormalMap, etc.
  • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface та HLSL шейдери
  • Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
  • Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер-графом

11. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої

  • Використання профайлера
  • Оптимізація 2D
  • Оптимізація 3D
  • Використання пула об’єктів
  • Рекомендації щодо коду

12. Мережева взаємодія

  • Основи HTTP, TCP
  • Класи та функції для роботи з HTTP у Unity
  • Створення бібліотеки для роботи з мережею Unity
  • Приклад мультиплеєрної гри на основі Photon Unity Network (PUN)

13. Збірка проекту на Андроїд. Додаткові можливості редактора

  • Особливості збірки проекту на Android
  • Scriptable Object
  • AssetBundles
  • Розширення редактора (Unity Window, Unity Editor)

14. Ігрові патерни проектування (частина 1)

  • Що таке Патерн?
  • Класифікація патернів
  • Твірні патерни
  • Структурні патерни
  • Патерни поведінки
  • Сімейство MV* патернів

15. Ігрові патерни проектування (частина 2)

  • Огляд дипломних робіт
  • Entity-Component-System (ECS)

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

spinner-it