Основи дизайну і графічні редактори
Після курсу Ви зможете:
- Працювати в графічних редакторах Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Figma/Sketch
- Редагувати зображення та малювати прості макети сайтів
- Готувати макети для верстки веб-сайтів та додрукарської підготовки
Програма курсу:
1. Знайомство і можливості програми Adobe Photoshop. Створення та збереження файлів
- Поняття «Растрове зображення». Відмінності між растровим і векторним зображенням. Області застосування
- Види колірних моделей. Особливості і сфери застосування різних колірних моделей
- Інтерфейс, настройка робочого простору
- Створення нового зображення. Зміна основних параметрів зображень
2. Робота з шарами
Поняття шару. Види шарів. Меню «Шар» ( «Layer»)
- Способи створення шару. Робота з шарами. параметри шару
- Управління шарами за допомогою палітри «Layers»
- Особливості роботи з багатошаровим зображенням
- Виділення і зв'язування декількох шарів. Трансформація вмісту шару
- Операції з шарами. Злиття шарів. Угруповання
- Стилі для шарів
3. Інструменти виділення. Меню
- Виділення (Select)
- Призначення різних інструментів виділення, настройка параметрів
- Трансформація форми виділення. Доповнення, віднімання і перетин областей виділення
- Розтушування кордону області виділення
- Виділення м'яких і жорстких форм
- Інструмент «Уточнити край» і корекція виділеної області
- Дії з виділеною областю: переміщення, дублювання, масштабування, поворот, спотворення виділеної області
4. Колірна корекція
- Підготовка до корекції
- Базова корекція. Команди тонової і колірної корекції. Команди «Швидкої» корекції
- Використання коригувальних шарів
- Перетворення кольорової фотографії в чорно-білу
5. Ретуш фотографії
- Етапи ретуші фотографій (портрет)
- Чистка та відновлення деталей зображення за допомогою інструментів «Clone Stamp», «Spot Healing Brush», «Healing Brush». Чистка шкіри
- Колірна корекція окремих ділянок зображення. Зміна насиченості. Освітлення і затемнення ділянок зображення. (Відбілювання зубів, заміна кольору очей і волосся)
- Додавання елементів зображення (волосся)
- Фільтр «Liquify» і корекція фігури
- Використання інструменту «History Brush»
6. Робота з текстом
- Створення текстового шару
- Деформація напису
- Створення вогняного тексту за допомогою ефектів шару
- Робота зі стилями. Як встановити стилі. Застосування стилів і їх корекція. Створення залізного тексту
- Робота з міжрядковим і ліва сторона символу, зміна висоти рядків. Створення текстових композицій
7. Робота з mock-up
8. Зображення для соціальних мереж, веб сторінок
- Розміри, дозволи, формати «Smart Filters»
- Збереження елементів дизайну для веб
8. Анімація
- Робота з шкалою часу
9. Робоче середовище Adobe Illustrator. Основні операції з документом
- Основні елементи вікна Adobe Illustrator CS. Палітри. Головне меню. контекстні меню
- Робота з документами. Створення, збереження, відкриття документа. Відновлення попередньої версії документа. шаблони документів
- Режими перегляду документа. Масштабування. Навігація по документу
- Скасування і повторення останніх дій
10. Створення простих об'єктів і їх трансформація
- Створення простих фігур: прямокутники, еліпси, багатокутники, зірки, лінії, дуги, спіралі, сітки
- Виділення об'єктів. Інструменти виділення
- Трансформація об'єктів
- Перетікання об'єктів. Перетікання на траєкторії. Параметри перетікання
11. Маніпулювання об'єктами
- Переміщення об'єктів. Як переміщувати об'єкти документами. Розміщення об'єктів
- Створення копій і дублікатів об'єктів
- Групування і розгрупування об'єктів. Виділення об'єктів в групі. Блокування та розблокування об'єктів
- Операції компонування і комбінування об'єктів
- Вирівнювання об'єктів
- Невидимі об'єкти
- Видалення об'єктів
12. Підготовка зображень для вебу
- Підготовка зображень для розміщення на сайтах
- Підготовка макетів для верстки сайтів
13. Допоміжні засоби Adobe Illustrator CS
- Допоміжні засоби для точного малювання
- Атрибути відображення об'єкта. Лінійки. Одиниці виміру шкали лінійок
- Напрямні. Створення напрямних. Переміщення і поворот направляючих. Видалення напрямних. «Розумні» направляючі. Створення направляючої з об'єкта
14. Редагування ліній, контурів і форми об'єктів
- Малювання ліній
- Типи кистей. Робота з китицями. Бібліотека кистей
- Інструмент Безьє. Структура кривої і контуру фігури. Виділення, редагування переміщення вузлів. Редагування кривої і контуру фігури
- Контроль параметрів об’єктів, зменшення кількості вузлів
15. Шари. Маски
- Поняття шару. Створення нового шару. Робота з палітрою "Layers». Використання шарів для блокування частин малюнка
- Типи масок. Створення масок. Додавання об'єктів до групи маскування. Створення маски за допомогою палітри «Layers». Скасування маскування
- Маски непрозорості. Створення та редагування маски непрозорості
- Робота з текстом
- Текст і його параметри. Шрифт і його атрибути. Інструменти і палітри для роботи з текстом
- Імпорт тексту з інших додатків
- Трансформація і конвертувати текстові елементів
- Розміщення тексту вздовж кривої. редагування кривої
- Перетворення текстових символів в набір кривих
- Художнє оформлення текстових елементів. Створення тіней. Неоновий ефект
16. Фільтри та ефекти програми
- Ефекти і їх відмінність від фільтрів
17. Робота з растровими зображеннями
- Операції з растровими зображеннями. Розміщення растрового зображення в документі
- Особливості роботи з растровими зображеннями
- Трансформація растрових зображень. Спотворення растрових зображень
- Перетворення растрових зображень в векторні. Перетворення векторних зображень в растрові
- Палітра «Links»
- Обрізання растрових зображень
18. Підготовка зображень до публікації в Web
- Експорт документів у формати для Web і їх збереження
- Формат JPEG. Формат GIF. Формат PNG. Формат SVG
- Діалогове вікно Save for Web
19. Підготовка макета до друку
- Вильоти. Внутрішні відступи. Перевірка кольору. Композитний чорний. Особливості підготовки файлів для цифрової і офсетного друку
- Робота з друкарнею. Основні вимоги друкарень. Що уточнювати у друкаря
- Відправка вихідного файлу. Підготовка макета для передачі
20. Робота дизайнером
- Робота дизайнером: як почати. Портфоліо. Швидкість роботи. У чому себе спробувати
- Професійні ресурси для дизайнерів
- Авторські права. Робота зі стоками
21. Інтерфейс Figma
- Основні елементи вікна. Головне меню
- Інструменти
- Робота з шарами, маски
- Робота з документами
22. Інтерфейс Sketch
- Основні елементи вікна. Головне меню
- Інструменти
- Робота з шарами, маски
- Робота з документами
- Установка плагінів
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!